Nastavitve piškotkov

Piškotke uporabljamo za boljšo uporabniško izkušnjo na spletni trgovini hairbell.si. Podrobnosti o piškotkih lahko preberete pod vsako kategorijo piškotkov spodaj.

Piškotki v kategoriji "zahtevani", so nujno potrebni za delovanje spletne trgovine saj zagotavljajo delovanje ključnih delov trgovine. Uporabljamo tudi piškotke tretjih oseb, ki nam pomagajo analizirat uspešnost spletne trgovine ter shranjevanju vaših nastavitev. Ti piškotki bodo naloženi v brskalnik samo z vašim dovoljenjem.... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Statusi naročila

PLAČILO PO POVZETJU

Naročilo je v obdelavi

Naročilo dobi status takoj po oddaji naročila, ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo z gotovino ob prevzemu«. Po e-pošti boste prejeli informacijo, o obdelavi naročila (preverili bomo zalogo izdelkov) in morebitnemu preklicu naročila, ki ga lahko prekličete v roku ene ure, v nasprotnem primeru ste dolžni poravnati nastale stroške pošiljanja v obe smeri, ki znašajo 5,90 evra. Naslednji status je »naročilo potrjeno«.

V primeru da izdelkov ni na zalogi, bo naslednji status naročila »izdelkov ni na zalogi«.

Naročilo potrjeno

Po e-pošti boste prejeli informacijo o potrjenem naročilu in izbranem načinu plačila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Naslednji status je »naročilo odposlano«.

Naročilo odposlano

Naročilo dobi status, ko so bili artikli pripravljeni in poslani na ciljni naslov. Po tem statusu naročila ni več mogoče preklicati. Za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave naročenih artiklov, vas bomo po potrebi poklicali na vašo kontaktno telefonsko številko. Po e-pošti boste prejeli informacijo o odpremi naročila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Dostavo naročenih artiklov lahko pričakujete najkasneje v roku 2-5 dni ali v roku 24 ur v primeri izbire Hitre Pošte– pošiljke z naročenimi artikli vam bo dostavila Pošta Slovenije. Odvisno od izbranega načina plačila boste pošiljke prejeli v poštni nabiralnik ali pa boste pismonoši ob prevzemu pošiljke plačali kupnino (»plačilo z gotovino ob prevzemu«). V primeru, da imete v zvezi s prejetim naročilom kakršnekoli reklamacije, se seznanite s postopkom za reklamacije in vračila oz. nas kontaktirajte. Če vas ob dostavi pošiljke ne bo doma, vam bo pismonoša v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim boste odšli na pošto in prevzeli paket. Naslednji status je »naročilo dostavljeno«.

Naročilo dostavljeno 

Naročilo dobi status, ko paket dvignete in poravnate odkupnino. Po e-pošti boste prejeli račun v PDF obliki, ki si ga lahko natisnete.

Naročilo neprevzeto

Naročilo dobi status, ko je minilo več kot 15 dni od poslanega datuma paketa in paketa niste prevzeli ter poravnali odkupnine, paket pa se je vrnil na naš naslov. V tem primeru boste po e-pošti prejeli informacije o nakazilu zneska, ki se ga dolžni poravnati, saj ste se strinjali z našimi pogoji poslovanja, kjer je to jasno navedeno.

Izdelkov ni na zalogi

Naročilo dobi status, ko preverimo in ugotovimo, da trenutno izdelov ni na zalogi. Po telefonu oz e-pošti vas bomo obvestili o stanju zaloge in čakalni dobi izdelka. V primeru, da bo čakalna doba izdelka za vas predolga, bomo naročilo preklicali.

Naročilo preklicano

V primeru, da bo čakalna doba izdelkov za vas predolga, bomo naročilo preklicali.

PLAČILO PO PREDRAČUNU

Naročilo je v obdelavi

Naročilo dobi status takoj po oddaji naročila, ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo po predračunu«. Po e-pošti boste prejeli informacijo, o obdelavi naročila (preverili bomo zalogo izdelkov) in morebitnemu preklicu naročila, ki ga lahko prekličete v roku ene ure, v nasprotnem primeru ste dolžni poravnati nastale stroške pošiljanja v obe smeri, ki znašajo 5,90 evra. Naslednji status je »čakanje na nakazilo«.

V primeru da izdelkov ni na zalogi, bo naslednji status naročila »izdelkov ni na zalogi«.

Čakanje na nakazilo

Naročilo dobi status po prejemu naročila in pregledu zalog izdelkov. Takoj ko bomo prejeli vaše plačilo, bomo paket odposlali. Po e-pošti boste prejeli vse potrebne informacije o vašem nakazilu.

Plačilo sprejeto

Naročilo dobi status, ko boste poravnali znesek naročila in bo ta viden na našem tekočem računu. Po vašem e- poštnem naslovu boste prejeli inforamcijo, da je bilo vaše plačilo uspešno izvedeno in prejeli boste račun v PDF obliki, ki si ga lahko natisnete.

Plačilo preklicano

V primeru, da vašega plačila ne bomo prejeli, vas bomo najprej o tem obvestili. Če plačila še vedno ne boste izvedli, bomo naročilo preklicali.

Naročilo odposlano

Naročilo dobi status, ko so bili artikli pripravljeni in poslani na ciljni naslov. Po tem statusu naročila ni več mogoče preklicati. Za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave naročenih artiklov, vas bomo po potrebi poklicali na vašo kontaktno telefonsko številko. Po e-pošti boste prejeli informacijo o odpremi naročila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Dostavo naročenih artiklov lahko pričakujete najkasneje v roku 2-5 dni ali v roku 24 ur v primeri izbire Hitre Pošte– pošiljke z naročenimi artikli vam bo dostavila Pošta Slovenije. V primeru, da imete v zvezi s prejetim naročilom kakršnekoli reklamacije, se seznanite s postopkom za reklamacije in vračila oz. nas kontaktirajte. Če vas ob dostavi pošiljke ne bo doma, vam bo pismonoša v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim boste odšli na pošto in prevzeli paket. Naslednji status je »naročilo dostavljeno«.

Naročilo dostavljeno 

Naročilo dobi status, ko paket dvignete. Po e-pošti boste prejeli račun v PDF obliki, ki si ga lahko natisnete.

Izdelkov ni na zalogi

Naročilo dobi status, ko preverimo in ugotovimo, da trenutno izdelov ni na zalogi. Po telefonu oz e-pošti vas bomo obvestili o stanju zaloge in čakalni dobi izdelka. V primeru, da bo čakalna doba izdelka za vas predolga, bomo naročilo preklicali.

Naročilo preklicano

V primeru, da bo čakalna doba izdelkov za vas predolga, bomo naročilo preklicali.

Delite prispevek

preloader